En av de sju bästa

3 Apr

41yhdlf-v7lViel mehr als ein Kuss är utvald av tysk radio till en av månadens bästa böcker för unga läsare. När det är typ två och en halv minut kvar av inslaget pratas det om min bok om du vill lyssna (och kan tyska). Etwas mehr als Kuscheln blev också utvald på samma sätt, i maj förra året. Kul att böckerna går hem i Tyskland!

Det går trögt med skrivandet idag. Kanske för att jag väntar på besked gällande ett par, tre manus. Och eftersom det är bokmässa i Bologna får jag nog vänta lite till. Jag har i alla fall samlat ihop verifikationer och förberett deklarationspapper, och det måste ju också göras. All författartid är inte skrivtid …

2 svar to “En av de sju bästa”

  1. Bokstund 04 april 2017 den 3:34 e m #

    Så kul! Tyvärr har jag tappat ganska mycket av min tyska från gymnasietiden.

    • Mårten 04 april 2017 den 8:47 e m #

      Jag också, men jag planerar att göra något åt det!

Kommentarer inaktiverade.

