Terminsslut

24 Nov

img_2815Nu har jag haft terminens sista författarbesök, på Lindeborgsskolan i Malmö där jag träffat trevliga tvåor, trevliga fyror och trevliga sjuor. Och trevliga bibliotekarien Jana Nylén som tagit hand om mig och visat mig till rätt klassrum och varit med på varenda lektion. Tack för det, Jana!

På lördag och söndag ska jag stå och sälja böcker på Kulturen här i Lund tillsammans med Thomas Halling, hur det ska gå har jag ingen aning om men det blir en erfarenhet i alla fall. Jag har laddat upp med Spöksystrar och annat, så får vi se om någon vill handla. Kanske du?

Ja, så har det snygga omslaget till En bok för allas antologi Jag ska börja skolan signerat Hanna Granlund lagts ut på Bokus och Adlibris. Himla snyggt! Och jag har två dikter med.

Kommentera

