Mårten till Göteborg

23 Sep

Imorgon bitti tar jag tåget till Göteborg och Bok & bibliotek. Jag har en hel del programpunkter, nämligen:

BokoBiblTorsdag
• 12.30-12.50: Miniseminarium tillsammans med Moni Nilsson om bland annat Mycket mer än en puss
• 13.15-13.25: Samtal med Kerstin Lundberg Hahn i Rabén & Sjögrens monter om antologierna Bara för dig på lågstadiet och Bara för dig på mellanstadiet
• 14.00-14.20: Ung scen, tillsammans med Moni Nilsson
• 16.45-16.55: Samtal i Rabén & Sjögrens monter om Mycket mer än en puss

Fredag
• 13.30-13.50: Miniseminarium tillsammans med Kerstin Lundberg Hahn om antologierna Bara för dig på lågstadiet och Bara för dig på mellanstadiet

Och så mingel, träff med nya och gamla förlagsmänniskor, illustratörer och kollegor … Och så hoppas jag få lägga vantarna på nya, fina böcker!

Jag vet inte hur många gånger jag har varit på Bok & bibliotek, men det börjar närma sig 20 gånger tror jag. Mest skrytpoäng är att jag träffade Stan Lee 1991. Och att Don Rosa ritade ett fyrkantigt ägg åt mig under protest året innan.

2 svar to “Mårten till Göteborg”

  1. Ann-Charlotte 23 september 2015 den 7:14 e m #

    Vi ses i vimlet! Eller på minglet …🙂

    • Anonym 24 september 2015 den 8:56 f m #

      Absolut!

Kommentarer inaktiverade.

