Pockettrolleri

19 Maj

trolleripocket_C1Som trolleri kommer som jag tidigare sagt som pocket på En bok för alla i augusti. Nu får jag lov att visa omslaget (tack, Eja!) och visst är det snyggt? Det är så klart Lisa Zachrisson som gjort det, jag gillar att det liknar omslaget hon gjorde till Jävla Lucia, också på En bok för alla. Lisa har också gjort flera av mina bokomslag på Nypon förlag.

Som trolleri är min tredje bok på En bok för alla och det är jag väldigt stolt över. Jag har också medverkat i två antologier på förlaget så det känns verkligen som ett av mina förlag.

2 svar to “Pockettrolleri”

  1. Forfattarfar 19 maj 2015 den 9:42 e m #

    Verkligen fint omslag – matchar innehållet!
    FF & FM

    • Mårten 20 maj 2015 den 2:51 e m #

      Det gamla är ju också fint, men det är kul med två fina omslag!

Kommentarer inaktiverade.

