Så otroligt fint

24 Sep

KramC1Ikväll åker jag till Göteborg och Bok & Bibliotek, vill ni se vad jag ska göra där kan ni se det här. Himla roligt ska det bli i alla fall! Och himla roligt är det att läsa vad Johanna skriver på Sincerely Johanna om Lite mer än en kram:

”Det är en väldigt fin bok för alla åldrar, även vuxna. Jag tycker så hemskt mycket om den. — Manne är så otroligt fint beskriven och jag faller så för honom, både hans oskuldsfullhet och hans trevande fram i tidiga tonårslivet. — Men det jag tycker allra bäst om är slutet. Jag fullkomligt älskar slutet och samtidigt vill jag inte att det ska sluta så, för jag vill veta mer. Snälla Mårten Melin, om du läser det här, skriv en uppföljare!”

Ja, har ni sett vad Cecilia har skrivit i kommentatorsfältet längst ner i inlägget?

