Monsterskolan i pocket

11 Jun

forvandlad_C1Ja! Mina tre böcker om Skogsbingelskolan – Förvandlad, Jag är Love och Pixis bok – kommer i en samlad pocket om ganska exakt ett år! När Förvandlad sålde slut för några månader sedan föreslog jag för min förläggare Cecilia att de kunde göra en pocket av alla tre delarna. Så roligt att det blir av! Att böcker för mellanåldern (Hcg på bibliotekanska) kommer i pocket är inte så vanligt, men det här blir tredje gången för mig och första gången på Rabén & Sjögren. (Pocketversionerna av Svarta kängor med gul söm och Jävla Lucia kom på En bok för alla.) Det blir en riktig tegelsten!

Jag kan också avslöja att det hos förlaget finns ett utgivningsbeslut för ytterligare en bok om Skogsbingelskolan – men det är också allt jag säger just nu om det projektet …

2 svar to “Monsterskolan i pocket”

  1. Måns 14 juni 2014 den 1:31 e m #

    Ja 🙂 kan inte vänta på att lägga vantarna på den

  2. Evelina 16 juli 2014 den 8:15 e m #

    Jag hoppas verkligen att det kommer en till bok om skogsbingelskolan! Har läst både Förvandlad, Jag är love och Pixis bok flera gånger och jag hoppas det kommer en bok till. 😀

Kommentarer inaktiverade.

