Lite mer än en framsida

24 Apr

KramC1Igår pratade jag om min kommande roman Lite mer än en kram för säljare och annan personal på Rabén & Sjögren, och det kändes jättefint. Publiken lyssnade i alla fall noga när jag läste ur boken och här! nu! äntligen! kan jag presentera det finfina omslaget, signerat Emma Adbåge och Richard Gustafsson. Det är verkligen pang på och passar så väl ihop med innehållet. Det är elfte gången Emma gör ett omslag till en av mina böcker och jag är så glad för det.

På Bok & bibliotek i Göteborg i höst kommer jag hålla ett miniseminarium kring boken. Då har också boken kommit ut. Jag ser fram emot det.

2 svar to “Lite mer än en framsida”

  1. Karin 24 april 2014 den 12:52 e m #

    Hej Mårten! Vi har ju preliminär bokat dig till Oskarshamns bibliotek den 6 sep. Vi vill fortfarande att du ska komma. Hittar ingen e-post adress till dig, så du kan väl kontakta mig är du snäll?

    • Mårten 24 april 2014 den 3:09 e m #

      Hej Karin, mejla på marten[snabel-a]martenmelin.se

Kommentarer inaktiverade.

