Jävla Lucia i cirkelpodden

15 Mar

LuciaNu går det att höra alla delarna i Gislaveds biblioteks bokcirkelpodd om Jävla Lucia. Karolina Persson och Ida Andersson verkar ha väldigt roligt när de pratar om boken och det hade jag också när jag lyssnade!

Jag såg förresten boken i Pocketshop på Stockholms central när jag var där häromveckan, det var fint att se den i deras hylla.

Annars har jag varit i Säter på författarbesök och de var väldigt förberedda = toppenbra. Jag var också med på ett kvällssamtal om barns läsning och på TioTretton på Kulturhuset! Där är det inte lätt att komma in om man inte är mellan tio och tretton, men som författare fick jag lov att komma in. Jag fick svara på hur många frågor som helst (precis som i Säter). Jag hann även med ett kort möte på Rabén & Sjögren om ett kommande, spännande projekt … Det berättar jag mer om en annan gång!

