Mårten i teve igen

12 Feb

Liksom_C1Helt otroligt, idag var Liksom helt magiskt med i TV4 nyhetsmorgon, Johan Unenge och Pernilla Stalfelt pratade om vikten av högläsning och gav några boktips. Johan pratade om min bok och jämförde den med gamla teveprogrammet ”The Twilight Zone”, en riktigt bra jämförelse tycker jag!

I Hallå Landskrona! (HD:s nya gratistidning) skriver Maria om boken och tycker:
”Det blir både spännande, roligt och läskigt. Melins berättarglädje är på topp. Det korta formatet fungerar riktigt bra och jag slukade historierna en efter en. Hoppas på fler böcker av det här slaget för barn och unga framöver!”

Och så kan jag berätta att min 46:e bok är antagen, av Nypon förlag. Den heter Idolen och blir nummer tre i serien ordlösa böcker för mellanåldern. Jimmy Wallin tecknar.

