Liksom helt magisk post

4 Dec

liksomheltbrevIdag damp den här tjusiga boken ner på hallgolvet! Det är min redaktör Cina Friedner på Rabén & Sjögren som skickat ett förhandsexemplar av Liksom helt magiskt, och den är helt fantastiskt fin. Inte nog med att Emma Adbåge gjort omslaget, det är blänkande fin bronsfärg också! Jag är väldigt nöjd med den här boken, men tyvärr får ni andra vänta tills i mitten av januari innan ni kan läsa. Men det går ju alltid att spana in extramaterialet så länge.

Idag fick jag också veta att Spökbegravning! är antagen av Nypon förlag. Hurra! Det är äventyr två med Vanja och Livia, det första heter Vampyrjakt! och kommer hösten 2014. Så jag gissar att uppföljaren kommer våren 2015.

Nu ska jag bara bläddra lite, lite till i min nya, fina bok …

