Kvällen i bokskåpet

14 Okt

SAMSUNGSom ni kan se hade jag det väldigt trevligt i fredags på Bokskåpet! Jag läste lite ur Pixis bok och gjorde en snabb skrivövning med publiken. Roligt att så många var på plats. Också kul att träffa Jesper Lundqvist, författare till böckerna om Kiwi samt till otaliga radioapansånger. Staffan Melin tog bilden.

Den här veckan blir det mest hemmaarbete, men på söndag åker jag till Forshaga för tre dagars författarbesök där.

2 svar to “Kvällen i bokskåpet”

  1. Boktjuven Ingerun 14 oktober 2013 den 8:28 e m #

    Både jag och barnen hade tänkt komma men jag blev tyvärr sjuk. 😦

  2. Mårten 15 oktober 2013 den 10:49 f m #

    Hoppas ni är bättre nu! Det hade varit superkul att träffas men vi ses en annan gång.

Kommentarer inaktiverade.

