Jävla En bok för alla

11 Sep

Bild 2013-09-11 kl. 15.54 #2Hurra! En bok för alla ger som jag tidigare berättat ut Jävla Lucia och idag hämtade jag ett fett paket på ICA med en massa friexemplar i. Boken har fått ett nytt omslag av fenomenala Lisa Zachrisson som även gjorde omslagen till mina böcker Aldrig förlåt! och Ska vi ses? En bok för alla har också gett ut Svarta kängor med gul söm som numera är slutsåld. Det är så härligt med pocketar för plötsligt har skolor och bibliotek råd att köpa in klassuppsättningar. Och den här boken känns aktuell eftersom Lucia även är med i Skogsbingeltrilogin (2011-2013). Jävla Lucia-pocketen innehåller ett fint författarporträtt av Åsa Warnqvist, och just idag fick jag också korret till det författarporträtt som BTJ ger ut inom kort … Så det finns mycket att lära om mig just nu.

Ett svar to “Jävla En bok för alla”

  1. Sita 12 september 2013 den 5:45 f m #

    Coolt Mårten!!!

Kommentarer inaktiverade.

