Nya böcker igen (snart)

13 Feb

Jag_är_ett_litet_liv_omslagNu ligger mina marsböcker på Hegas uppe på förlagets webbsida, titta här! Det är dels Unga poeters sällskap (fristående fortsättning på Trasig), dels Jag är ett litet liv, en ny poesibok illustrerad av Malin Ahlin. Malins alldeles egna bok Månulvarna kommer också i mars, den ser jag verkligen fram emot att läsa.

Båda mina böcker har haft Carina Gabrielsson Edling som redaktör och vi går waaay long back. Tio år sedan vi gjorde min första bok Mera glass i däcken, faktiskt. Tioårsjubileum som författare, det kanske man ska fira på något sätt?

2 svar to “Nya böcker igen (snart)”

  1. Anonym 13 februari 2013 den 7:53 e m #

    Vilket fint omslag till ”Jag är ett litet liv”. Ser fram emot att läsa dikterna.

    Författarfar

    • Mårten 14 februari 2013 den 11:20 f m #

      Kul att du gillar det!

Kommentarer inaktiverade.

