Jag är flummig

18 Okt

På bloggen Bokform tipsas om Jag är världen:
”Jag är nog för gammal för just den här diktsamlingen, det var inte riktigt riktat till mig och min åldersgrupp. Mina åttaåriga pojkar förstod inte det riktigt, men tyckte ändå att det kvar rätt häftigt. Min tioåriga son tyckte det var fint skriven. Trettonåriga dottern tyckte det var flummigt, i hennes värld är flummigt något bra! Boken var iaf bra skriven med dikter som barn i många åldrar kan ta till sig och uppskatta. Inget konstigt och helt ologiskt. En bok som jag verkligen kan rekommendera er att lägga under julgranen åt tonåringar!”

För övrigt kan jag meddela att det här är blogginlägg nr 400 sedan jag startade blogga för några år sedan.

5 svar to “Jag är flummig”

  1. Helena Ferry 22 oktober 2012 den 12:29 e m #

    Grattis till August-nomineringen!

  2. Boktjuven/ingerun 22 oktober 2012 den 12:35 e m #

    Stort grattis till nomineringen!!

  3. Mårten 22 oktober 2012 den 9:05 e m #

    Tack snälla Helena och Ingerun, verkligen!

  4. Lena Arborelius 23 oktober 2012 den 6:01 e m #

    Jamen det är lite stort Mårten STORT GRATTIS till nomineringen och mer glass i däcken åt alla barn!

  5. Mårten 24 oktober 2012 den 10:45 f m #

    Tack snälla Lena!

Kommentarer inaktiverade.

