Annorlunda Love

29 Maj

Det är så roligt med alla bibliotekarier som bloggar om mina böcker! Nu senast Mervi Lundberg på Björkestabibblan:
”Vi som läst Förvandlad, vet att skolan även kallas Monsterskolan. Dit skickas elever med speciella egenskaper, för att de ska lära sig att hantera dem. Jag gillar verkligen både Förvandlad och Jag är Love. Annorlunda skrivet med en hel del humor, en scen på ett tåg när Love experimenterar med sin ”kraft” och panik utbryter… *ler. Har läst på Mårtens sida om att en tredje bok är på gång! Bra, för det är en del saker med Hella, tjejen som kan motstå Love (!), som jag vill veta mer om. Hoppas bara att svar kommer…”

Ja, boken är ju inte klar ännu så önska sig kan man alltid! Hella är i alla fall med en hel del i nya manuset. Men vill man läsa mer om Hellas pappa rekommenderar jag min bok Jävla Lucia.

