Releaseparty för Jag är Love

12 Apr

Det är ju inte varje dag jag har releaseparty för en ny bok, jag har bara haft det två gånger innan faktiskt, men lördagen 21 april kl. 15.00 – 16.00 är det just släppefest för Jag är Love. Plats: Fina butiken Krabat här i Lund. Malin på Unga böcker låter i alla fall lite som om hon är sugen på att gå: ”Programmet för barn är nog det mest omfattande och för de som inte har en egen telning rekommenderar jag ett lån av barn i lämplig ålder så att ni kan gå på releasefesten för Mårten Melins nya bok i serien om Monsterskolan (mingel med monstersnacks, vem kan motstå?).”

Det hela är en av programpunkterna (den sista, faktiskt) på Litteralund som äger rum nästa vecka. Alla är välkomna! Förutom min egen bokfest har jag prickat in en del andra saker att gå på också.

