Högst upp!

10 Apr

Nu är det snart slutröstat i Bokjuryn, och det vore ju trevligt om fler tyckte som klass 5C på Rosendalsskolan. Titta bara på bilden här bredvid.

Sara på Drömbiblan gillar Jag är Love. Kul att det börjar dyka upp läsarreaktioner! Hon skriver:
”Jag är Love (2012) är en riktig bladvändare som jag hade svårt att lägga ifrån mig. Mårten Melin lyckas precis som i Som trolleri (2010) och Jävla Lucia (2007) blanda vanliga händelser och känslor med övernaturliga egenskaper på ett fängslande sätt. ”

Emmas boksnurra skriver: ””Jag är Love” är en riktig sträckläsarbok full med spänning, kärlek och hemligheter.”

Här bredvid är topplistan på Bokus över mest sålda böcker för 9-12-åringar just nu. Den ser väl trevlig ut också?

Ett svar to “Högst upp!”

  1. Sara Bergström 14 april 2012 den 12:01 e m #

    Roligt att du hittar till Drömbiblan. Recensionen kommer dessutom att gå ut till alla hushåll i Enköping via informationsbladet ”EnkopingNu”. Bra va! /Sara på Drömbiblan

Kommentarer inaktiverade.

