Nu är den här (hos mig i alla fall)

23 Feb

Idag fick jag ett exemplar av Jag är Love av min redaktör Cina Friedner på Rabén & Sjögren! Den är jättefin, med partiell lackning och allt (det betyder att vissa delar av framsidan är lackade, blanka och fina). Nu gäller det bara att den inte har några stavfel … Det dröjer några veckor innan boken släpps, men inledningscitaten kan ni få läsa redan nu:

Wise men say
only fools rush in
but I can’t help falling in love
with you

Elvis Presley

Jag förstår inte
hur så mycket kärlek
kan få plats i mig
när jag känner mig
så liten.

Mårten Melin

Selv mine øjne kan brænde,
og alt, hvad jeg rører ved, smelte.

Lone Munksgaard Nielsen

Nu var det kanske inte Elvis som skrev Can’t Help Falling In Love, men i alla fall. Boken är verkligen skitsnygg! Tack för det, Emma! Nu blir jag ännu mer sugen på att skriva tredje delen om Monsterskolan. Jag har redan börjat.

3 svar to “Nu är den här (hos mig i alla fall)”

  1. Janina 23 februari 2012 den 9:24 e m #

    Jättefint omslag!

  2. Mårten 24 februari 2012 den 11:32 f m #

    Visst är det!

Trackbacks/Pingbacks

  1. RÄTT KULÖR : Emma AdBåge - 24 februari 2012

    […] kom Mårtens nya & braiga bok: Jag är Love Nummer två i serien. Den första var: […]

Kommentarer inaktiverade.

