Kort väntan

23 Nov

Ibland går det fort. Därför kan jag meddela att den fjärde Måns och Emma är klar och antagen och kommer på Nypon förlag nästa år. Det betyder åtta Mårten Melin-böcker under 2012. Ja, jösses. Ni får läsa lite till här så länge:

Jag ringer Emma. Hon svarar inte. Hon vill förstås inte prata med mig. Jävla skit! Jag funderar på att slänga mobilen i väggen. Då kommer det ett sms. Det är från Nanna.
”Kom till bibblan klockan två. Vid utgången. Obs! Jätteviktigt!”
Jag undrar vad hon vill. Ska hon försöka kyssa mig igen? Jag suckar. Och tittar på klockan. Jag får gå nu om jag ska hinna.

Resten får ni läsa hösten 2012 …! Men ni kan redan nu beundra bilden av fyra författare på IJB i München: Kenneth Bøgh Andersen, Mårten Melin, Åke Edwardson och Mette Hilderup.

Ett svar to “Kort väntan”

  1. emma 24 november 2011 den 10:43 f m #

    GRATTIS!, gu va kul. ÅTTA! Tappar hakan hårt i golvet. Har du nån särskild tidsgarderob du går in i och skriver? HURR! Jubel!

Kommentarer inaktiverade.

