Från Riddarholmen

7 Nov

Här är ett par bilder från helgens äventyr på Riddarholmen. På det första står jag framför Palatset (så man ser det nästan inte), längre bak är Norstedtshuset där mitt förlag Rabén & Sjögren huserar.

Den andra bilden föreställer mig, Lennart Hellsing och Moni Nilsson när vi sitter och planerar våra framträdanden på Fårökonserten. Det svarta i förgrunden är en låtsaskatt jag köpte som gick på hela tiden av sig själv och fräste och lyste med ögonen.

Jag har plockat ut batterierna nu.

3 svar to “Från Riddarholmen”

  1. Natalie olsson 08 november 2011 den 12:23 e m #

    Hejsan!.

    jag tänkte fråga dig angående din bok som heter Trasig.
    boken och handlingen var superbra, på slutet kändes det som att jag inte fick nått bra slut. jag hade vela veta mer om ida och hur det gick med allting …

    hoppas på svar MVH Natalie

  2. Mårten 08 november 2011 den 6:56 e m #

    Kul att du gillar boken! Jag skriver just nu på ett par fortsättningar, i den ena är det Ida som berättar. Vi får se om den blir bra! Annars får du fundera själv på vad som egentligen hände … Ha det bra, Natalie!

  3. emma 12 november 2011 den 11:06 e m #

    haha KATTEN! 🙂

Kommentarer inaktiverade.

