Hemliga serien

19 Okt

Jag skriver serier igen! Det är flera år sedan sist, när jag var manusförfattare på Bamse. Det här är något helt annat, och det är superhemligt! Så jag berättar inte vad det är … Men det känns kul, om än lite ovant.

Annars förbereder jag mig lite för Nordwärts-festivalen som börjar på tisdag i München. Fast eftersom jag mest ska läsa ur Amor anfaller! och prata om den är det inte så mycket att förbereda. Jag kikar i guideboken och undrar om det blir någon tid över, jag har fem läsningar på tre dagar så det är ett ganska späckat program.

Okej, tillbaka till seriemanuset …!

4 svar to “Hemliga serien”

  1. emma 19 oktober 2011 den 5:24 e m #

    meh! spännande! jag satt just i en seriejury…. var du med där, under pseudonyyyym?

  2. Mårten 20 oktober 2011 den 1:24 e m #

    Nej, Emma, det här är inte ens tecknat ännu! Men manuset blev klart igår …

  3. Författarfar 20 oktober 2011 den 10:24 e m #

    Häftigt program Mårten! Småland – det låter som en IKEA-soffa? Du kanske skall sitta i den och läsa.

    Ha det riktigt kul

    Hals- und beinbruch!

    FF & FM

  4. Anonym 22 oktober 2011 den 11:12 e m #

    Fan vad kul att åka till Tyskland. Drick en öl för mig! PS Julsingel på väg. DS

Kommentarer inaktiverade.

