KP KP KP KP KP

11 Okt

Jag blev uppringd förra veckan av Lukas Björkman som är chefredaktör på utmärkta tidskriften Kamratposten. Han ville ha en julnovell av mig till julnumret. Och det har han fått! Jag skrev den i veckan som var och fick den okejad igår. Jag ska inte avslöja något om innehållet men en karaktär från en av mina böcker är med i den … Ni får gissa vem och se om ni har rätt den 20 december, för då kommer tidningen med novellen. Och den ska illustreras av Jenny Karlsson, så det blir spännande!

2 svar to “KP KP KP KP KP”

  1. Anonym 18 oktober 2011 den 6:41 e m #

    Jaaa jag är 12 år och har läst 6 st av dina böcker och du är bäst!
    jag prenunerar på KP också så det ska bli jätte kul att läsa! 😀

  2. Mårten 18 oktober 2011 den 7:21 e m #

    Hoppas du gillar den!

Kommentarer inaktiverade.

