Skolbesök i februari-mars? Se hit!

8 Sep

Reklaaaaaam! Jag har bokat upp våren 2012 rätt bra med författarbesök, eller jag trodde jag gjort det, för idag fick jag veta att ett stort jobb på fyra veckor inte blir av! Någon har räknat fel på pengarna och det är inte jag … Så jag har tackat nej till en massa skolor som har velat att jag ska komma … Känns ju sådär.

Men! Är det nu någon i Skåne med omnejd som vill att jag ska komma så kan jag just nu vecka 6, 7, 9 och 10! Ja, vecka 8 också, men då är det ju sportlov. Kanske någon sportlovsaktivitet? Under våren 2012 tar jag bara jobb där jag inte behöver övernatta – med undantag för Göteborg med omnejd, för där kan jag få hjälp med barnpassningen … Jag bor i Lund och tar mig runt med tåg och buss.

Bokningar och förfrågningar görs på 040-611 89 90, FörfattarCentrum Syd.

