Tyst, Mårten!

15 Aug

Ibland måste jag hålla tyst. Senast var det Barnens Romanpris där jag först inte fick säga något angående nomineringen tills det blev offentliggjort. Sedan var jag tvungen att vara tyst angående vem som vunnit tills det basunerats ut i radio (tre månader minst). Stefan Casta sa i vinnarprogrammet att han gillade hemligheter, men jag tycker inte alls det är roligt! Jag vill skriva det medsamma på bloggen ju!

Och nu hopar sig sånt som jag måste vänta med att hojta om tills det är lite mer klart (eller offentliggjort): jättefina omslagsförslag till två vårböcker, ett tjusigt pris, en antagen bok … Var det något mer? Jo, det verkar ha kommit BTJ-recensioner på samtliga av höstens böcker men jag kan inte se dem! Gah! Hoppas kunna förmedla dem till er inom kort, dock. Fast för tillfället ska jag vara tyst. Ursäkta om någon blev nyfiken på något.

