Fler förvandlade bloggar

15 Maj

Emilie på BokLus skriver så här om Förvandlad:

”Mårten Melin är lätt min nya Hcg-favorit. Hans böcker är både roliga, spännande och välskrivna och denna version av monster-internatskole-bok är inget undantag. Samma anda som Vampire Academy-böckerna, men för yngre läsare och dessutom mer fantasifull tycker jag. Härlig läsning!”

Och det gör mig förstås glad! Jag har inte läst Vampire Academy men det borde jag kanske göra …! På Ekerö folk- och skolbibliotek finns Kerstin som också gillar boken:

Boken är spännande, kanske inte jättespännande precis, men man undrar hur det ska gå för Måns, vad det är för ställe han hamnat på. Jag skulle gärna läsa en bok till om Måns. En perfekt mysrysbok att läsa. För dig som är sådar runt 9 – 12 år.”

