Och en framsida till!

13 Maj

Aldrig förlåt! heter den här boken som kommer i augusti/september på Nypon förlag. Snygg, va? Det är Lisa Zachrisson som har gjort omslaget. Baksidestexten är så här:

– Jag säger till mamma och pappa att du sitter här.
– Gör du inte alls det! säger jag.
Jag går förbi Anton.
Jag hör hur hans hjärta slår.
Det slår fort. Han är rädd.

Det blir alltså tre böcker i höst, de andra har jag redan visat framsidorna på men om någon vill ha en lista, så varsågod:

Trasig (Hegas)
Måns & Emma: Läskigt nära (Nypon)
Aldrig förlåt! (Nypon)

Annars har jag precis avslutat fyra dagars författarbesök i Falköping, arton lektioner på tretton olika skolor. Idag är jag ledig …

3 svar to “Och en framsida till!”

  1. emma 15 maj 2011 den 1:50 e m #

    kul med ny BOK!
    hur mår stämbanden efter allt prat? 🙂

  2. Mårten 15 maj 2011 den 10:26 e m #

    Jo tack, de låter ungefär som vanligt! Fast kommande veckan kommer jag att prata betydligt mindre …!

  3. Staffan 05 juni 2011 den 10:06 e m #

    Roligt med nya böcker! Får göra mer plats i bokhyllan — igen! Skickar dessutom med fina hälsningar från boklådan vid Tredje långgatan — de är alla stora fans till dig.

Kommentarer inaktiverade.

