Flera förvandlade inlägg

11 Maj

Maria på Hagalidskolan tycker Förvandlad är spännande och fängslande:

”För några veckor sedan, läste jag boken Som trolleri av Mårten Melin. Jag tyckte mycket om den boken, så när hans nya bok Förvandlad precis kom ut, så blev jag sugen på att läsa den direkt. — Förvandlad är en välskriven berättelse som är både spännande och en aning fantasyinspirerad.”

Drömbiblan tycker också om boken:

”Jag har gillat alla böcker av Mårten Melin hittills och Förvandlad (2011) är inget undantag. Det är en spännande historia med en hel del oanade inslag och bara omslaget av Emma Adbåge suger tag i mig. Det är nästan så att jag ibland tycker mig ana att huset på omslaget lever.”

Och Bokänglarna på Storkskolan gillar både min och Mårtens bok:

”Vill bara lite kort tipsa om bibliotekets senaste inköp: Någons hjälte av Mårtens Sandén och Förvandlad av Mårten Melin. Det här är två böcker som ni absolut inte får missa! Det finns humor, spänning och kärlek – ja, lite av allt i båda böckerna.”

Kors i taket! Johanna på Bokträdet gillar också!

”Jag har sträcktläst Mårten Melins nya bok Förvandlad. Den var verkligen så bra och spännande! — Ni som gillar spänning, övernaturligt och kärlek måste läsa Förvandlad! Sen finns det en fortsättning att se fram emot i mars då Jag är Love kommer ut.”

