Heja Karlshamn

3 Maj

Det är väldigt trevliga barn i Karlshamn tycker jag. Dessutom har de röstat fram Mitt liv som apa som vinnare i Bokjuryn där. Tyvärr blir det inte så på riksplanet, men jag är väldigt nöjd med en förstaplats i Karlshamn! Titta mer här (bilden är från tidningen)!

Och Anna på Annas bokblogg vill läsa mer om eleverna i Förvandlad:

”Jag gillar Förvandlad. Jag är fast från början till slutet. Mårten Melin avslöjar precis lagom mycket för att hålla intresset uppe genom hela berättelsen. Det här är trevlig läsning men jag hade gärna velat läsa mer om de andra figurerna på skolan. Det känns lite som att Melin kan ha stoff till ännu en bok om Måns och de andra eleverna på Skogsbingelskolan. Åtminstone så hoppas jag lite på en fortsättning.”

Och det blir ju en bok till! Alltid roligt att kunna göra någon glad.

