Mer än okej

16 Apr

Ge oss boken gillar Förvandlad:

”Måns får ganska snart reda på vad han egentligen är, men han tror ändå inte riktigt på det från början. Det är jätteknäppt. Hans lärare i personlig utveckling har en mängd argument som gör att Måns kanske börjar tro på det trots alls. Bland annat är hans hörntänder lite spetstiga…  nu tror ni alla att detta är ännu en vampyrbok, men så är det inte!

Jag gillade verkligen den här boken, Förvandlad av Mårten Melin som även bla har skrivit böckerna Som trolleri och Jävla Lucia. ”

2 svar to “Mer än okej”

  1. Linda 02 maj 2011 den 11:08 e m #

    Ville bara säga att jag verkligen gillade Som trolleri, som jag till slut kom mig för att sätta tänderna i förra veckan. Den var en slukarbok och nu väntar jag bara på att barnen ska bli äldre så att de får läsa den, för de kommer att gilla enkelheten, humorn och känslan av äkthet. Du förmedlar mycket historia med förhållandevis få ord, och det är snyggt gjort!

  2. Mårten 04 maj 2011 den 9:20 e m #

    Men! Tack! Vad glad jag blir, Linda! 🙂

Kommentarer inaktiverade.

