Möt Mårten

2 Mar

Den 15 mars är jag tillbaka på Riddarholmen för första gången på tre år! Det är frukostträff på Rabén & Sjögren och jag ska prata om min nya bok Förvandlad. Andra författare på samma träff är bland andra Mårten Sandén och Petrus Dahlin.

Det ska bli riktigt kul! För tre år sedan pratade jag om Amor anfaller! Eller, jag visade mest bilder på min då nyfödda dotter. Den här gången ska jag inte vara lika wild and crazy.

2 svar to “Möt Mårten”

  1. emma 03 mars 2011 den 7:52 e m #

    najj va kul! frukost och allt. hoppas det blir jättebra, klart det blir. 🙂 nu har du ju en dotter till också. underbart!

  2. Mårten 03 mars 2011 den 11:54 e m #

    Hmm, kanske ska visa bilder på dotter nummer två den här gången … Istället för att läsa ur boken … Säkert uppskattat!

Kommentarer inaktiverade.

