Bloggboken

22 Feb

Nu finns min blogg i bokform! Det är ett och ett halvt års bloggande som ryms i en bok med mjuka pärmar. En raritet! Vet ni varför? Jo, för att den är så himla dyr så den kommer inte att finnas i alls många exemplar … Det borde ingå ett hembesök från författaren för att du ska få boken signerad åtminstone! Själv har jag beställt ett ex … Och om någon mot förmodan funderar på att beställa, så vänta på mitt uttalande först om hur den ser ut. Men klicka här så länge för att tjuvkika lite!

Förutom samtliga inlägg mellan 15 augusti 2009 och 11 februari 2011 (med kommentarer och länkadresser) innehåller boken också övriga sidor från bloggen (presentation av böcker, av mig etc). Och som extra bonus: en gästblogg jag skrev för Bokfreak 2008! Plus ett nyskrivet förord!

2 svar to “Bloggboken”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Bloggboken: en rapport « Mårten Melin - 01 mars 2011

    […] ni bloggboken som jag skrev om här? Nu har den kommit! Det var en man från UPS som ringde på dörren och lämnade den, det var ju […]

  2. Bloggbok 2 « Mårten Melin - 17 augusti 2012

    […] har gjort det här en gång innan: samlat alla bloggposter i en bok. Och nu finns andra volymen till salu. Priset är så hiskeligt […]

Kommentarer inaktiverade.

