Kinna bokhandelsbesök

19 Feb

På torsdag den 24 februari ska jag göra mitt livs första bokhandelsbesök! Ja, inte som handlande kund alltså, men som författare! På Kinna bokhandel! Så om du bor i Kinna eller runtomkring får du gärna komma förbi mellan klockan halv fem och halv sex. För då är jag där. Och pratar och läser. Och signerar, om någon vill det. Jag är i Kinna nästan hela veckan och besöker skolklasser, för övrigt.

Ett svar to “Kinna bokhandelsbesök”

  1. Sara Johansson 22 februari 2011 den 1:40 e m #

    Hej Mårten! Inför ditt författarbesök i Umeå 1/2 skrev Läseklubben Boksmakarna egna berättelser med utgångspunkt från första meningen i några av dina böcker. De ville gärna att du skulle få läsa deras historier, så härmed skickar jag länk till dem, och tackar för ett kul och inspirerande författarbesök på Stadsbibblan!
    http://www.minabibliotek.se/default.aspx?id=128970

    Hälsningar från Sara Johansson
    Barn- och ungdomsbibliotekarie

Kommentarer inaktiverade.

