Att kyssa en låda

8 Feb

Igår hämtade jag en låda med den här fina boken. Jag visste hur omslaget såg ut innan jag öppnade, men det är ändå så fint att se det på riktigt – särskilt när det är så här snyggt förstås! Och ännu finare när man vecklar ut det (bilden fortsätter på baksidan).

Ibland kanske det hade varit roligt att inte veta alls hur en bok ser ut, så får man öppna lådan och bara: ”Jaha? Är det SÅ den ser ut?” Jag väntar fortfarande på att få se Artur, Anton und die Liebe i verkliga livet, men igår såg jag bokens tapeter på ulf k.:s blogg, de har jag inte sett förut. Och de var förstås riktigt fina, det är ju ulf k. som har gjort dem … (Skrolla ner på hans sida så hittar du dem.)

Ett svar to “Att kyssa en låda”

  1. Karin Blomquist 20 februari 2011 den 7:15 e m #

    Hej!
    Jag skulle vilja ha direktkontakt med dig angående Barnkörveckan på Fårö. Hör väldigt gärna av dig på epostadressen ovan!
    Hälsningar Karin

Kommentarer inaktiverade.

