Ett omslag och en förfrågan

3 Dec

Idag blev jag tillfrågad om jag ville vara konferencier på Bokjuryns avslutningstjosan i maj. Häftigt, va? Jag tackade nej …

Här är ett urtjusigt omslag till Kyssas typ som kommer i vår på Nypon förlag. Det är förstås Helena Bergendahl som har gjort det.Det blir ytterligare en bok i Måns och Emma-serien, den sista kommer under hösten 2011.

Igår var jag på Hegas julbord, det är ju ganska ensamt jobb att vara författare så det är riktigt kul att få träffa andra författare och förlagsmänniskor. Jag, Torsten Bengtsson och Leif Jacobsen bestämde att vi allt fick ses lite oftare!

Nästa vecka gör jag författarbesök i femmor och (mest) sexor i Härryda kommun. Där har jag varit två gånger tidigare, så det är himla roligt att få komma tillbaka. Då kan man ju inte gjort bort sig allt för mycket tidigare …!

Ett svar to “Ett omslag och en förfrågan”

  1. Jonas 03 december 2010 den 4:11 e m #

    Snyggt omslag!
    Tackade du nej? Du skulle ju vara klockren där. Jag har varit med på en bokjuryavslutning för en massa år sedan. Ganska kul tillställning. En massa ungar och inte en massa branschfolk.

Kommentarer inaktiverade.

