Det kan inte vara sant!

14 Maj

Inte för att jag tror det här stämmer för ett ögonblick, men enligt listan här ligger Mitt liv som apa på en tredjeplats på Adlibris topplista (6-9 år). Det kanske är för att den är så dyr som den hamnar högt upp, haha. Eller så gör alla bibliotek i Sverige sina inköp idag. Tack till K-G för tipset!

Barnboksprat går det att läsa en hittills opublicerad dikt av mig, från kommande samlingen Du är ett moln. Anledningen är att Barnboksprat har kärleksvecka med mängder av boktips. Bland annat!

4 svar to “Det kan inte vara sant!”

  1. emma 15 maj 2010 den 9:22 f m #

    va icke blygsam – det är säkert sant ju! grattis! 😀

  2. Clarisa 03 juni 2010 den 9:20 e m #

    Jag och mina kollegor älskar Mitt liv som apa! Den är lysande!
    http://cirkbloggen.blogspot.com/2010/04/mitt-liv-som-apa.html

  3. Mårten 07 juni 2010 den 5:52 e m #

    Så kul Clarisa! Hoppas ni gillar uppföljaren som kommer i januari!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Apkul! « Mårten Melin - 09 juni 2010

    […] juni 2010 av Mårten Verkar som om det stämde i alla fall, det att Mitt liv som apa sålt bra. Nu förbereder i alla fall Hegas en ny […]

Kommentarer inaktiverade.

