I piplinjen

7 Apr

Jag är bara så glad att jag har fyra böcker på g så här listar jag rubbet. Med verifierade titlar, dessutom!

Du är ett moln (Nypon, hösten 2010)
Måns och Emma: Så sjukt kär (Nypon, hösten 2010)
Måns och Emma: Kyssas typ (Nypon, våren 2011)
Mitt liv som monster (Hegas, våren 2011)

Måns och Emma-böckerna (som jag hoppas kommer att följas av fler) ska illustreras av Helena Bergendahl så det är jag väldigt glad för också! Du är ett moln blir min fjärde diktbok för unga människor.

Ja, och förra inlägget var alltså ett aprilskämt … Jag brukar vara rätt kass på såna men det här gick många på. Jag hade i och för sig gärna sett Udo som Amor, men så blir det alltså inte …

2 svar to “I piplinjen”

  1. emma 20 april 2010 den 5:48 e m #

    g r a t t i s världen till denna lista av framtida verk.
    grattis mårten också. 🙂

  2. Mårten 21 april 2010 den 8:58 f m #

    Tack snälla Emma!!!

Kommentarer inaktiverade.

