Puff!

23 Mar

Bokpuffen fortsätter att puffa mina böcker, Som trolleri den här veckan. Lyssna på (den censurerade) början här!

Andra boken om Måns och Emma som jag skrev om för några dagar sedan är godkänd! Kommer på Nypon förlag i början av nästa år. Jag har föreslagit att den första boken ska heta Så sjukt kär och den andra Kyssas typ. Vi får se om det blir så.

Idag har jag haft kanonkul på Gärdsmosseskolan i Göteborg!

2 svar to “Puff!”

  1. Anonym 31 mars 2010 den 7:30 e m #

    Återanvänder du andras texter som R&S får?

  2. Mårten 31 mars 2010 den 10:10 e m #

    Självklart, alla mina böcker är baserade på refuserade manuskript som Rabén & Sjögren fått. Det är därför jag gett ut vissa på andra förlag så det inte ska verka så genomskinligt. Har du några bra idéer jag kan sno, Anonym?

Kommentarer inaktiverade.

