Trolleritips

17 Feb

Jag är nyss hemkommen från ett väldigt trevligt författarbesök på Wieselgrensskolan i Helsingborg! Jag fick bland annat berätta hur jag skriver serier, det får jag inte så ofta. Så det ska bli intressant att se vilka serier eleverna gör efter mitt besök …

Malmö stadsbibliotek tipsar om Som trolleri här i ett kul och personligt inlägg. Fast Jävla Lucia är inte min förra bok, det är min förrförrförrförrförrförra!

Gustavslundskolan gillar också boken!

3 svar to “Trolleritips”

  1. felicia 12 april 2010 den 1:55 e m #

    Guud vad coolt :D:D:D jag går på den skolan o sitter just nu inne på gustavslunds bibliotek o snackar med paula som har skapat den bloggen ! P.s jag går i 5:an där !

    P.s igen du skriver bra böcker o så jobbar vi om dig o tar reda på fakta om dig på verstaden här i skolan :D:D o vi sak tillsammans läsa din nya bok ! :D:D

  2. Mårten 16 april 2010 den 9:45 e m #

    Hej Felicia, det var ju jätteroligt! Hoppas du gillar boken! 😀

    • felicia 19 april 2010 den 2:44 e m #

      Tjaa Mårten melin ! Din bok var bra (inte för att jag har läst mer än ett kapitel) Men endå !!! 😛
      Jag tycker oxå att det är kul att du är vegetarian för det är jag med o jag läste boken om lilla grisen och den var kulig ! 😀

      Dina böcker är bra ! Kul att du svarade 😀

Kommentarer inaktiverade.

