På listan!

9 Feb

Äntligen ligger jag på en topplista! Jag är på plats tio på Adlibris topplista Romantik & relationer (barn och ungdomsböcker). Gör man bara en topplista tillräckligt snäv kan vemsomhelst vara med, ha ha! Fast lite coolt är det allt.

På listan är för övrigt en Robert Broberg-låt från 1966.

3 svar to “På listan!”

  1. emma 09 februari 2010 den 10:45 e m #

    KOOLO!

  2. Mårten 10 februari 2010 den 11:17 f m #

    Det är stort, visst är det?
    Så här sjöng Robban:
    Det var en gång när jag blev stjärna
    å den tänker jag på så gärna
    det var den 10 augusti 1963 när jag kom med
    på listan!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Upp och iväg « Mårten Melin - 16 februari 2010

    […] februari 2010 av Mårten Minns ni Adlibris Romantik & relation-topplista? Jag klättrar! Klicka på bilden härintill så får ni se. Hmm, jag är visst enda mannen på den […]

Kommentarer inaktiverade.

