Mårten är tillbaka!

22 Jan

Det låter ju nästan som en skivtitel! Det är fredag kväll och mitt gästbloggande är avslutat. Nu fortsätter jag här, och det gör jag med en länk till pressmeddelandet om min nya bok på Rabén & Sjögren.

Men jag kan ju också nämna att Mitt liv som apa svingade sig ner i brevinkastet häromnyssens. Trevligt! Nu väntar jag bara på de där fruktade BTJ-recensionerna …

Och så ska jag gå och hämta ut 25 friex av Som trolleri. I morgon.

Ett svar to “Mårten är tillbaka!”

  1. Lena MAria 14 juli 2010 den 10:19 f m #

    Hej Marten, (och Jonas)
    Jag hoppas att ni far detta, skickat fran Portugal. Jag vill bara meddela att jag missade att ge aterkoppling pa Martens manus. Jag har inte hunnit lasa det. Men sjalva tanken och iden ar i sig helt ratt. Sa jag vill garna att ni jobbar vidare. Tank pa malgruppen, minst 10 ar gamla.
    Tank en serie, och utgivning under 2011. Jag kan tro att Danmark ar intresserad. Men det maste jag kolla innan jag ger besked. Ma sa gott LM

Kommentarer inaktiverade.

