Rabén & Sjögrenbloggen

14 Jan

Nästa vecka är jag gästbloggare på Rabén & Sjögrenbloggen, så då får ni klicka er dit för att läsa om mina äventyr i Härryda kommun dit jag ska på författarbesök. Jag är tillbaka här veckan därpå.

Första inlägget på Rabén & Sjögrenbloggen kommer på måndag. Ha det så bra tills dess!

3 svar to “Rabén & Sjögrenbloggen”

  1. nathaly 18 januari 2010 den 3:35 e m #

    Nu har jag äntligen masat mig hit… och ideligen goda och fantastiska nyheter! Grattis! Hurra!
    Ska arbeta mig igenom bloggen och se om jag kan hämta igen ett och annat…
    Jag kommer till Malmö i helgen… är du i Härryda då?

  2. Mårten 18 januari 2010 den 10:39 e m #

    Hej Nathaly, välkommen hit! På lördag är jag i Lund, slå en pling!

    • Anonym 21 januari 2010 den 11:29 e m #

      Ja! Jag hör av mig under morgondagen. Vad kul det blir att få träffas. Den årliga träffen helt enkelt.

Kommentarer inaktiverade.

