Låntips

14 Dec

Faluns bibliotek har det tipsats böcker. Att låna, hoppas jag. Amor anfaller! går ju inte att köpa längre. Förutom på danska!

4 svar to “Låntips”

  1. nelly 14 december 2009 den 10:50 e m #

    hej!! jag heter nelly och älskar att läsa!! dina böcker har verkligen gjort succe´:P
    jag gillar många av dina böcker!
    på min fritid så antingen så läser jag, elr så går jag på ngn sport!
    skolan betyder mkt för mig! och jag vet att du till ex kommer till min skola imorgon(alltså 15/12-09)
    hejsvejs!!
    hoppas du har det bra!!
    MVH/nelly:)

  2. nelly 14 december 2009 den 10:51 e m #

    PS.hoppas att du svarar:)

  3. Mårten 15 december 2009 den 4:10 e m #

    Hej Nelly!
    Det var jätteroligt att besöka er klass! Det var mitt sista författarbesök för i år så det blev en kalasavslutning.
    Hoppas du också har det bra! God jul!

  4. emma 18 december 2009 den 1:28 f m #

    att den bara finns på dansk gör ju att alla nu får ett sug efter att lära sej språk också. ++ ! och att boken blir extremt mkt värd när man väl får tag i ett åtråvärt ex. limited edition. håller hårt i mitt ex (tror att jag bara har ett kvar också!) 🙂

Kommentarer inaktiverade.

