Årets sista Bamse!

1 Dec

Och en mycket snyggt tecknad ”Bamse och det magiska ljuset” som jag har skrivit. Illustratören är Andreas Qassim, tuschat har Kerstin Hamberg gjort. Från början var det här en saga jag skrev till ett av de första numren av tidningen Bamses äventyr. Sedan gjorde jag om den till en serie. Fast idén har jag tjuvat från en gammal House of Mystery-episod, tecknad av Bernie Wrightson. Så, nu har jag avslöjat det också! Men en bra Bamseserie blev det …

8 svar to “Årets sista Bamse!”

  1. Adam Löfstrand 05 december 2009 den 10:57 f m #

    Jag förstod det när jag redan såg det i nr 16, för det numret av Bamses äventyr har jag.

  2. Adam Löfstrand 05 december 2009 den 10:58 f m #

    Den var förresten bra.

  3. Adam Löfstrand 07 december 2009 den 9:57 e m #

    Nu när jag ändå skriver det här,du fyller väl år den
    december? Bara så du vet fyller jag år den 8. ( Ville bar berätta det. Dessutom har du snygg frisyr! Så alltså fyller jag imorgon.Ville bara berätta det.)

  4. Adam Löfstrand 07 december 2009 den 9:58 e m #

    Förlåt jag glömde några siffror du fyllde väl den nionde,och jag fyllde den åttonde.

  5. Adam Löfstrand 09 december 2009 den 6:02 e m #

    Grattis Mårten!

  6. Abdullahi Bouraleh 20 december 2009 den 6:47 e m #

    Till Mårten Melin: Känns det inte lite tråkigt att sluta Bamse? Det kan jag förstå! Du har jobbat på Bamse länge, och du ägde verkligen! Tråkigt att du slutat. Jag gillade dina historier. Det gjorde nog många andra ochså!
    /Abdullahi B.

  7. Abdullahi Bouraleh 20 december 2009 den 6:53 e m #

    Till Mårten: Jag säger återigen att du äger! Även om det var tråkigt att du slutat. (Men jag hoppas att jag inte tjatar!)
    /Abdullahi B.

  8. Adam Löfstrand 05 januari 2010 den 12:13 e m #

    Hej Abdullahi B. Du var värkligen bra Mårten!

Kommentarer inaktiverade.

