These boots are made for walking

19 Okt

ebfaloggaIdag ringde Hans-Erik Arleskär. Han är förlagschef på En bok för alla och han berättade att min bok Svarta kängor med gul söm ska komma på förlaget i vår! Svarta kängor gavs ut av Eriksson & Lindgren hösten 2006 och sålde slut på sju månader. Sedan dess har den inte gått att få tag på. Men snart så! Boken har varit efterfrågad av lärare och skolbibliotekarier så jag hoppas de också blir glada nu! Själv minns jag många En bok för alla-utgåvor från när jag var liten, min bror Thomas hade Tom Sawyer som jag sträckläste …

8 svar to “These boots are made for walking”

  1. tomasklas 19 oktober 2009 den 10:20 e m #

    Kul! Grattis!
    /Tomas

  2. Carinchen 20 oktober 2009 den 1:37 e m #

    HURRA!

  3. Joakim Gunnarsson 20 oktober 2009 den 8:14 e m #

    Härligt! Den förtjänar att finnas i tryck!

  4. Mårten 20 oktober 2009 den 9:36 e m #

    Tack, tack, tack! 🙂 🙂 🙂

  5. Thomas 22 oktober 2009 den 8:52 e m #

    Jag minns också Tom Sawyer, tror till och med att den finns sparad i en låda någonstans. Dina böcker står däremot framme på en hedersplats! Grattis önskar din stolte bror!

  6. Adam Löfstrand 08 november 2009 den 11:45 f m #

    Hörni.När jag var 9 år.Då fick vi böcker som vi skulle läsa.Då fick jag Svarta kängor med gul söm.Jag visste inte att Mårten skrivit den.Men just idag fick jag veta det och då svimmade jag nästan.Jag hann inte läsa färdigt den,men jag ska låna den på biblioteket.Du få tusen tummar upp Mårten!

  7. Mårten 09 november 2009 den 9:38 e m #

    Tusen tummar, Adam, inte illa!

  8. Adam Löfstrand 11 november 2009 den 8:32 e m #

    Varsågod,du försänar det.

Kommentarer inaktiverade.

