Inget större fel på Götet egentligen

27 Sep

Boskapet1024Hemma från Göteborg igen! Det var inte många timmar jag spenderade på mässgolvet men de var trevliga och jag sprang på många välbekanta ansikten. Jag fick till och med med mig ett par böcker: Bergets döttrar av Anna Jörgensdotter, Antboy – pissmyrans bett av Kenneth Bøgh Andersen och fantastiskt fina Miko cyklar jorden runt av Marc Boutavant. Den sista köpte jag till Minna i Bokskåpets monter, är ni i Göteborg ska ni absolut gå in i deras butik! På hallgolvet låg Bamse nr 14 och – tadaa – innehöll hela två Mårten Melin-sidor! Jag är väldigt nöjd med smygreklamen för Tomas Ekströms diktsamling Elektrisk matlagning. (Det kommer ett exemplar, Tomas!) Jag träffade Petrus Dahlin på Rabén & Sjögrens middag i torsdags och han var rysligt nöjd med att hans bok Ugglor i Bagarmossen figurerat i Bamse för några nummer sedan …!

3 svar to “Inget större fel på Götet egentligen”

  1. (Farbror)Bengt 29 september 2009 den 11:24 e m #

    Då fick jag plötsligt nya boktips! Apropå bokmässan hade jag gärna velat ha en namnteckning av Jan G i min/hans nu läsandes senaste bok! Hälsningar! (farbror) Bengt

  2. Mårten 30 september 2009 den 12:46 e m #

    Välkommen hit, Bengt! Din bror har för övrigt ett signerat ex av Jans första bok! 🙂

  3. tomasklas 19 oktober 2009 den 10:22 e m #

    Och jag tackar så mycket för den reklamen! Givetvis har detta uppmärksammats av mig här: http://elektriskmatlagning.wordpress.com/

Kommentarer inaktiverade.

