Man måste börja någonstans och någongång

15 Aug

Ta-daa! Jag har börjat blogga! Det var väl ändå på tiden? Mina tidigare försök i genren har bestått av gästbloggande här och här, men nu är jag redo att göra detta under egen flagg och på heltid. Eller så ofta som möjligt åtminstone. Bloggen ersätter ”Nytt” på min hemsida och kommer följdaktligen att innehålla nyheter som har med mig att göra: info om utgivningar och författarbesök, länkar till recensioner och blogginlägg, utdrag från kommande böcker, en och annan dikt … Och så ocensurerade rapporter om skrivarlivets vedermödor! Ni är alla varmt välkomna – jag sätter igång medsamma!

3 svar to “Man måste börja någonstans och någongång”

  1. Anna 21 augusti 2009 den 8:51 e m #

    Nu blev jag glad!
    Vilken gladje att fa folja dig, jag ser fram emot det :0
    Kram

  2. Åsa 22 augusti 2009 den 5:58 e m #

    Mkt trevligt att även du tagit dig till bloggosfären, det ska bli spännande att följa ditt skrivande här.

    Kram!

  3. Andreas 22 augusti 2009 den 7:51 e m #

    Najs! Grattis till bloggen! Är ganska dålig på att följa bloggar, men jag ska försöka komma ihåg att droppa förbi här då och då. Du har redan fler kommentarer per inlägg än vad jag har. 🙂

    Kör hårt!

Kommentarer inaktiverade.

